25 marca 2013

Prolog

I żyli długo i szczęśliwie...

  Nie. To żywcem wzięte z bajki zdanie nie pasuje do tej historii. Na pewno jej bohaterki nie pomyślały by, że kiedyś będą mogły to powiedzieć. Nie po tym co przeszły... A trzeba przyznać, że dużo tego było. Obie marzyły o księciu z bajki, o magicznej wróżce chrzestnej czy chociażby o pomocnych siedmiu krasnoludkach. Obie wiedziały, że to tylko głupie marzenia. Ale może wycierpiały tyle, by zasłużyć na ten wymarzony happy end? Któż wie. Wszystko zależy od nich i ich decyzji. Może w końcu ich sen o raju stanie się rzeczywistością. A może stanie się jeszcze coś gorszego...


*******************************************************************************
I oto jest!
Podoba się? Bo mi bardzo. Chyba zacznę pisać o 23, skoro wyjątkowo coś co napisałam tak mi się podoba. :)
Jeśli ktoś był na tyle mądry i wypad na to czemu kilka liter napisane jest inną czcionka, to gratulacje!
Dostajesz +10 punktów do inteligencji!
(Nie mówię, że ktoś jest glupi. ;) )
Ale jeśli ktoś się nie domyślił, to już tłumacze. Z tych literek powinien wejść napis paradise, który po angielsku oznacza raj i jest w tytule bloga.
Taki miałam glupi pomysł.

Witam aż TRZECH obserwatorów! Normalnie jak to zobaczyłam to tak się uśmiechnęłam, że normalnie... No cieszyłam się, noooo...

No, to tyle. Notka dłuższa niż rozdział, ale olać to. Rozdział już niedługo, a w tym czasie zapraszam do komentowania!
                   Alice in Wonderland.


4 komentarze:

  1. Zajebiste! *O*
    Jaram się!
    Nawet notką...
    Jesteś moim miszczem!
    A ja twoim uczniem.
    Dawaj rozdział i to już.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gośka Ty chyba jako jedyna nie powinnaś się tak tym jarać, z faktu iż czytasz to wcześniej, ale Ciebie chyba lepiej zostawić w spokoju.

      Usuń
  2. Już mi się podoba ;d
    Paradise - lubie ten wyraz xd A idź ty przez Ciebie będzie mi chodziła po głowie piosenka Coldplaya ;p
    Czekam na rozdział ;)
    Weny :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha paradise :*.
    Też mi się z Coldplay'em :*.
    A co do prologu bardzoo mi się podoba :*.
    Taki inny od wszystkich innych :*.
    Wyjątkowy *.* !
    Czekam na next'a :*.
    Weny !

    Mychaaa ;***

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do dzielenia się opinia na temat posta. Z góry dziękuje za wszystkie komentarze! Proszę o nie spamowanie, do tego służy zakładka spam.
Alice in Wonderland †